Markak beraien bezeroekin konektatzen laguntzen ditugu.

Branding-a da zure enpresaren funtsa, nortasuna, komunikatzeko modua, izena, bezeroengan duen lehen inpaktua, eta horrek denboran eta memorian irauten du. Azken finean, markaren eta audientziaren arteko harreman-puntu oro.

Gure ikuspegia

Llevamos a cabo un proceso que abarca desde el análisis estratégico a la creación y desarrollo de la identidad y expresión de la marca.

Branding-a errezeta bat bezala ulertzen dugu, elkarrekin marka bat osatzen duten osagai batzuk biltzen dituena. Banaka, elementu horiek ez dute sendotasunik, baina gustuaz, maitasunez eta koherentziaz apainduz gero, zentzua aurkitzen dute.

Metodoa

Zure proiektuaren funtsa aurkitzeko eta zure behar eta helburuetara egokitutako branding-soluziorik onenak eskaintzeko lan egiten dugu; horrela bakarrik garatu daiteke denboraren proba jasango duen marka sendo eta gogoangarri bat.

Branding-zerbitzuak

Mira cómo te podemos ayudar

1

Marka-estrategia

Marka ikuspuntu estrategiko eta sortzaile batetik aztertzen dugu. Posizionamendua eta konpetentzia aztertzen ditugu. Kategoriaren driverrak identifikatzen ditugu, eta gure bezeroekin etengabeko elkarrizketan diharduen sormen-prozesu baten aldeko apustua egiten dugu. Gaur egun eskari gehiago sortzeko eta biharko leialtasuna ereiteko aukera ematen duten hobekuntza-arloak bilatu eta aurkitzen ditugu.
2

Nortasun korporatiboa

Hizkuntza propioak, ikusizko eta ahozko estiloak sortzen ditugu, marka bezeroarekin konektatzen dutenak eta denboran irauten dutenak, baliabide grafikoak, tipografikoak, kromatikoak eta semiotikoak erabiliz zure markarako benetako ikusizko ekosistema bakarra sortzeko.
3

Naming

Izen bat, norbaitengandik ezagutzen duzun lehen gauza da. Gaur egun norbaitek deituko al lioke bere semeari Demetrio? Izen erakargarriak, dibertigarriak, gogoangarriak eta erregistragarriak –very important– sortzen ditugu, zure markaren estrategiarekin bat datozenak, eta egokiak direnak xede-publikoarentzako eta posizionamendurako.
4

Packaging diseinua

Ziur asko, packaginga da erosteko erabakiaren gainean botere zuzen gehien duen elementuetako bat. Horregatik, diseinu ona funtsezkoa da markaz eta produktuz gainezka dagoen merkatu batean. Azken xehetasunetaraino zainduz, zure bezeroak maitemintzea lortzen dugu, benetako konexio iraunkorrak sortuz.
5

Retail eta saltokia

En un mundo cada vez más digitalizado, se debe cuidar más que nunca la tienda física. Probablemente no vayas a poder diferenciarte por precio por lo que tienes que hacer un all-in en servicio y experiencia de compra, en definitiva todo lo que ocurre desde que un cliente entra por tu puerta hasta que acaba comprando tus productos o servicios.
6

Motion Graphic & Brand clips

Ikus-entzunezko hizkuntzarako joera ukaezina da. Hori erronka komunikatibo bat suposatzen du. Gero eta ahalegin handiagoa egiten dugu gure mezua modu errazenean helarazteko. Irudi batek mila hitzek baino gehiago balio badu, motion graphics batek edo aurkezpen-reel batek zer esanik ez.
7

Branded Content: editoriala, argazkigintza & bideo shooting

Sirope-n zure markari lotutako ikusizko eta ahozko edukia sortzen dugu, balio erantsi handia ematen duena. Testuak eta testurriak daude, argazki itzelak eta petralak, bideoak eta txapuzak... denak ez du balio. Bikaintasunak eta gainditzeko grinak gure eguneroko ogia izan behar dute. Bilera batera ez zara edozein modutan jantzita joaten, ezta? Ba zure enpresaren irudiari dagokionez, berdin.
8

Ekitaldiak, markaren nabarmentasuna eta marketin esperientziala

Batzuetan erotu egiten gara gure publikoarengana iristeko modurik onenaren bila, eta egin behar dugun gauza bakarra "gure liburuaz hitz egitea da", horren erraz. Lagunei ezkontza bidaiako argazkiak erakutsi nahi badizkiezu, burutik ere ez zaizu pasatzen hori egitea birra batzuk eta gazta zaporeko gantxito batzuk eskaini gabe. Moduetan berritzailea izateak lagundu egiten du, bistakoa da, baina ez dezagun aitzakia faltsurik bilatu eta esperientzia eta testuinguru diferentzialen aldeko apustua egin dezagun.
9

Komunikazio grafikoa eta diseinua

Marka-esperientziak, marka batek bere publikoarekin dituen tangentzia-puntu guztiei deitzen diegu. Izan ere, diseinu grafikoa da horien guztien zeharkako elementua. Zaporea indartzen duen gatza bezalakoa da, baina albo-ondoriorik gabea. Diseinu zaindua da zure aurkezpen-gutunik onena.

Elkarrekin zerbait handia egin dezakegu

Hasiko al gara?