Sirope, Makusiren branding agentzia sortzailea

Logo makusi

Proiektuak eta proiektuak daude, eta gero MAKUSI dago. Izan ere, EITBren haurrentzako edukien marka berria, bere ikus- eta soinu-unibertso osoa, marka-estrategia eta komunikazio-plana zerotik sortzeko aukera izan dugu. Gure lana maitarazten diguten horietakoa da.

Gure sormena ikuspegi estrategiko batekin askatu ahal izatea eta, gainera, buruan genuen emaitza zehatza lortzea, harrotasun izugarria da.

EITB-KO HAUR-KOMUNITATEA BIZIBERRITZEA

MAKUSI eta MAKUSI KLUBA plataformak Hiru eta Hiru Kluba ordezkatuko ditu. Han sartu zen SIROPE misio batekin:

  • Bi marken nortasunaren eskuliburua sortzea eta egitea.
  • Tagline eta haren unibertso grafikoa eta soinuzkoa garatzea.
  • Beharrezko pieza bisual, ikus-entzunezko eta fisiko guztiei aplikatzea, erabiltzailearen gorabeheretatik hasi eta aplikazioaren hasierako tudumera arte, merchandising-piezetatik igarota.
  • Eta komunikazio-plan estrategikoa zein marka merkaturatzeko publizitate– eta marketin-kanpaina digitala egitea.
Sirope, agencia de branding creadora de MAKUSI

HAINBESTE NORTASUN DUEN MARKA, bizia hartzen duena

MAKUSI marka logotipo bat eta kolore batzuk baino haratago doa. Aurpegia eta izaera handia ditu, bizitza eman diogulako hemendik aurrera Euskadiko publiko gazteenari, 0 eta 13 urte bitartekoei, dibertitzeko orduak eta orduak ekarriko dizkion pertsonaiari.

Mutila ala neska? Ez dago jakiterik, zer axola dio? MAKUSIk genero-mugak gainditzen ditu. Baina erantzutera behartzen bagaituzte, MAKUSIk femeninoan hitz egiten du, erreferente eta protagonista maskulino asko daudelako.

Sirope, agencia de branding creadora de MAKUSI
Sirope, agencia de branding creadora de MAKUSI
Sirope, agencia de branding creadora de MAKUSI
Sirope, agencia de branding creadora de MAKUSI
marca Makusi

BRANDINGA, SORMENA, ESTRATEGIA, PUBLIZITATEA… nork ematen du gehiago?

Proiektu bati bere alde guztietatik heltzeko aukera izatea, bai alde sortzaileena bai estrategikoena, musika da gure belarrientzat.

MAKUSIren urteko plan estrategikoa egiten dugu, bai eta markaren komunikazio-kanpaina ere, besteak beste:

  • Telebistako spot nagusia eta ikus-entzunezko beste pieza labur batzuk, marka berria eta bere posizionamendua ezagutarazteko.
  • Irrati-iragarkiak.
  • Komunikazio eta marketin digitaleko plana, sare sozialetan, beste plataforma batzuetan (IPTV, HBBTV) eta EiTBren berezko bitarteko eta plataforma digitaletan aktibazioak barne hartzen dituena.
Sirope, agencia de branding creadora de MAKUSI
Sirope, agencia de branding creadora de MAKUSI